Organisasjon av Jevnaker Rotaryklubb (som plakat i excel-format)
Jevnaker Rotaryklubb har 4 kommitéer. Lederen for hver kommité har samtidig en rolle i Styret.
Administrasjon/medlemskapskommité - ledes av inngående president
Oppgaver: Program, klassifisering, medlemsutvikling, fadderoppgaver, langsiktige planer
Bjørn Kristiansen (leder)
Egil Vildmyren
Torleiv Jonsrud
Arne Wilhelm Arnesen
Anita Korneliussen
Ola Sjølset
Per Ole Rønning
Kommunikasjonskommité - ledes av sekretær
Oppgaver: Referat, frammøtereg., IT / CICOM, PR, Intercity, arkiv
Jens Andreas Dahl (leder)
Åsta Marie Tvedt
Bjørn Kristiansen
Gudbrand Ruud
Service/prosjektkommité - ledes av styremedlem
Oppgaver: Kammeratskap, møteforberedelser, prosjekter, økonomi
Per-Erik Fjeldstad (leder)
Torbjørn Hansen
Frank Wernersen
Anne Elisabeth Ballangrud
Anita Korneliussen
Rotary Foundationkommité - ledes av utgående president
Oppgaver: Ungdomsutveksling, GSE, WCS, TRF, Rotaract, Rotaryprisen, RYLA
Frank Wernersen (leder)
Ole Kristian Tveten
Arne Tvedt
Widar Stepanenko
Leder for vedlikehold av Pilegrimsleden
Egil Vildmyren
Revisor
Gudbrand Ruud
Kasserer
Per Ole Rønning
Forklaringer:
Presidenten skal ikke lede noen kommité, men har møterett i alle kommitéer.
Inngående president skal lede administrasjonskommitéen.
Sekretæren skal lede kommunikasjonskommitéen. Hele kommitéen er ansvarlig for referat og frammøteregistrering. Andre i kommitéen tar seg av dette når sekretæren ikke er til stede.
Styremedlemmet skal lede service/prosjektkommitéen.
Utgående president skal lede Rotary Foundtationkommitéen.
Kassereren skal ikke lede noen kommité, men skal inngå i service/prosjektkommitéen.