Jevnaker Rotaryklubb har 4 kommitéer. Lederen for hver kommité har samtidig en rolle i Styret.
Oppgaver: Program, klassifisering, medlemsutvikling, fadderoppgaver, langsiktige planer
Torleiv Jonsrud
Per Ole Rønning
Åsta Marie Tvedt
Ola Sjølset
Oppgaver: Referat, frammøtereg., IT / CICOM, PR, Intercity, arkiv
Gudbrand Ruud
Torbjørn Hansen
Oppgaver: Kammeratskap, møteforberedelser, prosjekter, økonomi
Anne Elisabeth Ballangrud
Per-Erik Fjeldstad
Torleiv Jonsrud
Anne Karin Tokerud
Anita Korneliussen
Oppgaver: Ungdomsutveksling, GSE, WCS, TRF, Rotaract, Rotaryprisen, RYLA
Widar Stepanenko
Arne Tvedt
Per-Erik Fjeldstad
Arne Wihelm Arnesen
Anne Elisabeth Ballangrud
Presidenten skal ikke lede noen kommité, men har møterett i alle kommitéer.
Inngående president skal lede administrasjonskommitéen.
Sekretæren skal lede kommunikasjonskommitéen. Hele kommitéen er ansvarlig for referat og frammøteregistrering. Andre i kommitéen tar seg av dette når sekretæren ikke er til stede.
Styremedlemmet skal lede service/prosjektkommitéen.
Kassereren skal ikke lede noen kommité, men skal inngå i service/prosjektkommitéen.
Utgående president skal lede Rotary Foundtationkommitéen.